قفس هم نفس

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


ghafasehamnafas

gharibe tanha

ghafasehamnafas

http://ghafasehamnafas.loxblog.com

قفس هم نفس

وقتی رفت

قفس هم نفس

به وبلاگ من خوش آمدید من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من من خودم هستم و تنهایی ویک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد نداشتن عشق چه بلایی سرم آورده خدا...

قفس هم نفس

وقتی رفت

          وقتی که دیگر نبود من به بودنش نیازمند شدم

          وقتی که دیگر رفت من به انتظار آمدنش نشستم

         وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد

                    من او را دوست داشتم

             وقتی او تمام کرد من شروع کردم

             وقتی او تمام شد من آغاز شدم

              و چه سخت است تنها متولد شدن

               مثل تنها زندگی کردن است

                     مثل تنها مردن....

 

 



نظرات شما عزیزان:

sajjad.aghaie
ساعت9:58---1 اسفند 1390
عده ای بزرگ زاده میشوند، عده ای بزرگی را بدست می آورند و عده ای بزرگی را بدون آنکه بخواهند با خود دارند.
پاسخ:من جز هیچ کدومشون نیستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 22 / 10 / 1390برچسب:,;ساعت13:7;توسط gharibe tanha; | |